+37061237700 [email protected]

KURIAME PROJEKTO INTELEKTINĮ PRODUKTĄ

Jun 18, 2018 | Erasmus+, Inventor, Naujienos

VšĮ “Robotikos mokykla”, vykdydama Europos Komisijos programos „Erasmus+“ 2 pagrindinio veiksmo strateginių artnerysčių projektą “Kaip auginti išradėją. Technologijų ir inžinerijos mokymo medžiaga mokykloms” (angl.“How To Raise An Inventor. Technology and engineering learning material for schools”), kuria projekto intelektinį produktą.

3D modeliavimo ir spausdinimo mokymui skirtame modulyje “Rankos lenkimo modelio kūrimas” (angl. “Build an Arm Wrestling Robot”) naudojama Autodesk Fusion 360 programa. Modulį sudarys 12 pamokų po 45 min., padalintų po dvi vienai užduočiai atlikti (iš viso modulio metu suprojektuojami 6 objektai). Mokymo medžiaga sudaryta iš dviejų dalių: skaidrių mokiniui ir metodinės medžiagos mokytojui.

Siekiant gauti tarpinį kuriamos medžiagos įvertinimą, birželio 6 d. buvo organizuotos bandomosios pamokos Kauno technologijos universiteto inžinerijos licėjuje. Inžinerinių kūrybinių/projektinių/tiriamųjų darbų gynimų savaitės metu keturios mokinių grupės po 15 mokinių atliko užduotis iš jau sukurtos mokymo medžiagos dalies.

Tarpinis mokymo medžiagos testavimas leido įvertinti medžiagos tinkamumą septintų klasių mokiniams, suteikė informacijos apie taisytinas vietas mokiniams skirtose skaidrėse ir patikslino poreikius likusioms modulio pamokoms (projektams).

Projekte kuriami dar trys moduliai, už kuriuos atsakingi partneriai KTU inžinerijos licėjus, Fundacja ECD (Lenkija) ir DevLab (Nyderlandai). Intelektinio produkto kūrimas bus baigtas iki rugpjūčio 1 d. Sukurti moduliai bus patalpinti interneto svetainėje play.gaminu.eu.