erasmus logo

Rugpjūčio – spalio mėnesiais Erasmus+ KA2 strateginių partnerysčių projekto „Kaip auginti išradėją“ („Kaip auginti išradėją“ (angl. “ HOW TO RAISE AN INVENTOR. TECHNOLOGY AND ENGINEERING LEARNING MATERIAL FOR SCHOOLS“) partneriai VšĮ Robotikos mokykla ir KTU inžinerijos licėjus pakvietė Lietuvos pedagogus į akredituotą seminarą. 

Seminaro metu mokytojai turėjo galimybę susipažinti ir praktiškai išbandyti projekto metu sukurtus modulius, kurie puikiai tinka paįvairinti gamtos, IT, programavimo ir kitų STEAM dalykų pamokas, taip pat pritaikomi ir neformaliojo ugdymo veiklose, būreliuose. Mokymo medžiaga skirta visiems, norintiems projektuoti ir spausdinti 3D modelius, kurti ir programuoti prietaisus, ieškantiems įdomaus ir patrauklaus būdo supažindinti moksleivius su technologijomis, mokyti moksleivius robotikos ir kaip technologinius sprendimus paversti verslo sprendimais. Seminaro metu Robotikos mokyklos lektoriai pateikė rekomendacijų, kaip pradėti neformalaus ugdymo veiklas ir kaip pasiekti tam reikalingą įrangą.  KTU inžinerijos licėjaus lektoriai rekomendavo, kaip integruoti veiklas į bendrojo ugdymo programas.

Mokymus sudarė 3 dalys:

2 val. įvadinis seminaras internete (jį galite rasti Youtube kanale);

6 val. praktinis seminaras Kaune ir Panevėžyje;

2 val. baigiamasis seminaras internetu.

Po paskutinio internetinio seminaro klausytojams išduoti elektroniniai 10 akad. val.trukmės akredituotų mokymų pažymėjimai.

Seminarą internetu stebėjo 30 mokytojų, o mokymuose Kaune ir Panevėžyje – 18 mokytojų.

Įrankiai, su kuriais buvo dirbama:

Fotos