Automobilio surinkimo brėžiniui, pirmiausiai mums reikia susikurti korpusą.

Susiradę pavyzdį, pradėsime braižyti nuo paveiksliuko įsikėlimo. Pasirenkame Tools>Sketch Tools>Sketch Picture

A1- kuno eskizas

 

 

Dabar nusibraižome automobilio eskizą. Nepamirštame simetriškumui naudotis pagalbine Centerline linija ir Mirror Entities funkcijom.

A2 - simetriskas eskizas

 

Ir tada iškeliame vaizdą.

A3 - vaizdo iskelimas

 

Kad  kūnas netrukdytų braižant paspaudus dešinį mygtuką dizaino medyje ant Extrude ir pasirenkame Change Transparency. 

A4 - change transparency

 

Pasirinkus atitinkamą plokštumą, formuosime korpusą iš kitų pusių – šiuo atvėju – profilio.  Pirmiausiai įsikeliame pavyzdį su Tools>Sketch Tools>Sketch Picture , tada nubraižome vaizdą iš šono.

A5 - profilio vaizdas

 

Kerpant vaizdą su Cut Extrude, Pasirenkame Through All ir Flip Side to Cut, taip pat nepamirštame iškirpti ir kitos pusės – Direction 2. 

A6 - profilio iskirpimas

Galiausiai suformuojame galinę plokštumą pasinaudodami tomis pačiomis komandomis Sketch Picture. Atkreipkite dėmesį į jau esantį kūną, kuris bus permatomas, tačiau jo linijos vis tiek matysis.

A7 - galinis eskizas

Iškerpame vaizdą, nepamiršdami Flip Side to Cut. 

A8 - galo iskirpimas

Taip pat, šiam automobiliui trūksta ir iš karto padaryti ratų arkas, į kurias tilptų ratai. Pasirenkame Top plokštumą ir joje nubraižome ratų arkas sekantį plotą, kurį iškirpsime.

A9 - priekine ratu anga

Tada iškerpame ratų arką pasinaudodami Extruded Cut. Kiek kirpti pasakyti yra sunku, tačiau kol kas galime pasirinkit apytiksliai iki kažkurio tai taško.

A10 - iskirpimas up to vertex

Šaunu, turime korpuso pradžią. Galime judėti toliau.

A0 - korpusas