Automobilio ratui, pirmiausiai reikės be abejo skritulio, kurį nubraižysime pasirinkto dydžio. Jeigu dar nepamatavote savo ratų arkų dydžio – nebijokite, tai padarysime vėliau.

B1 - rato eskizas

Tada iškeliame eskizą su Extruded Boss/Base. 

B2 - ratas

Po šio žingsnio, jeigu dar to nepadarėte, siūlau grįžti į Assembly braižymą ir įkelti savo ratą, tam kad pasimatuoti jo dydį ir pakeisti į reikiamą. Šiame žingsnyje, aš pakeičiau rato skersmenį nuo 50 mm iki 145 mm.

Taigi dabar iškirpkime padangą, kad liktų tiktai padangą, į kurios vidų dėsime ratlankį. Pasidarius eskizą iškerpame su Extruded Cut.

B3 - padangos iskirpimas

Dabar pasirinkus rato priekį, galime nusibraižyti ratlankį. Pradedame nuo penkių elipsių prilaikančių ratlankį. Pradedame, aišku, nuo jos vienos. Taip pat galime nusibrėžti ir padangos vidinį apvadą naudodami Convert Entities. 

B4 - ratlankio eskizas 2

Pasirinkus Circular Sketch Pattern, pasirenkame elipsę, ir kiek mes jų norime padaryti (5).

b5 - linear sketch pattern

Su Offset Entities  sukuriame vidaus eskizą ir plotą.

b6 - rato diskai

 

Pasinaudodame Trim Entities funkciją, apkarpome nereikalingas dalis (nebūtina, bet gražiau.).

b7 - apkarpyti diskai

 

Keldami su Extruded Boss/Base pasirenkame From/Offset ir tarkime   2 mm – tam, kad ratlankis prasidėtų ne nuo pačios padangos. Taip pat pasirenkame praplatėjimo funkciją ir pažymime Draft Outward. 

b8 - disku iskelimas

Gale nubraižome  diską, ant kurio užmausime ašį. Jį iškeldami nepamirštame šiek tiek į kitą pusę su Direction 2. 

b9 - rato centras2

 

Papildomam pagražinimui pasirenkame rato centrą, ir jame nubraižome 5 taškus, kuriuoš iškelsime. Braižome vėl pasinaudami, Circular Sketch Pattern.

b10  - ratu pagrazinimas

 

Nematomoje pusėje nubraižome skylę, ant kurios mausime ašį. Tarkime 20mm.

b11 - ratu galas

Ir galiausiai tai iškerpame.

b12 - rato uzmovimas

Valio – turime ratą.

 

b13 - ratas