+37061237700 [email protected]
Būreliai vaikams

Pramogauk, Mokykis, Pritaikyk

Vieta, kur ugdymas

gali būti kaip pramoga

Nuo nulio iki mėnulio! 

Mūsų mokykloje ruošiami jaunieji profesionalai su praktiškai pritaikomais įgūdžiais.

Ko Jūsų vaikas išmoks?

Mokėjimo mokytis, atsakomybės už mokymąsi bei tikslus

✔ Iniciatyvumo ir kūrybingumo, pasitikėjimo savo idėjomis

Kompiuterinio programavimo pagrindų

Elektronikos programavimo pagrindų

Kompiuterinių žaidimų kūrimo, 3D modeliavimo

 

Pažinkite robotikos pasaulį

PRADINUKAI

(NUO 6 IKI 9 METŲ)

Susipažinkime su robotikos pasaulio subtilybėmis! 3D modeliavimas, programavimas blokeliais bei „Minecraft“ pasaulio kūrimas.

Įrankiai ir įgūdžiai: TinkerCad, Micro:bit, Minecraft Education Edition, Scratch

Jaunieji steam inovatoriai

(NUO 10 IKI 13 METŲ)

Išmokite kurti pirmuosius vaizdo žaidimus, programuokite įspūdingą „Minecraft“ pasaulį, išbandykite 3D modeliavimo galimybes!

Įrankiai ir įgūdžiai: TinkerCad, SolidWorks for kids, Arduino, Scratch, Minecraft Education Edition

STEAM būrelis

NUO 14 M. IR VYRESNI

Atskleidusius robotikos paslaptis ir įgavusius žinių, kviečiame prisijungti prie STEAM (science, technology, engineering, arts and mathematics). Šiuose užsiėmimuose kiekvienas galės įgyvendinti asmeninius projektus naudojantis pažangiausiomis šiuolaikinėmis technologijomis.

Įrankiai ir įgūdžiai: Google Teachable Machines, Python language, Dobot Magician ir kt.

MINECRAFT PROGRAMUOTOJAI

7 – 10 ir 11 – 14 metų amžiaus grupės

Programavimo pamokos kitaip! Išmok programuoti, kurti logines valdymo sistemas bei susikurk savo Minecraft: Education Edition pasaulį, kuriame taisyklės priklausys tik nuo Tavęs!

Įrankiai ir įgūdžiai: Minecraft: Education edition

Ieškantiems daugiau iššūkių


KOMPIUTERINIŲ ŽAIDIMŲ kūrimas

Pasirinkę šį kursą programuosite kompiuterinius žaidimus populiariausioje Unity  platformoje, kursite veikėjus Blender aplinkoje. Pasitelkdami šias priemones, žaismingai kursite savo paties kompiuterinį žaidimą.

DIRBTINIO INTELEKTO PROGRAMAVIMAs ir pritaikymas

Šio kurso metu kursite objektų atpažinimo algoritmus filmavimo kameroms ir Dobot roboto rankoms. Užsiėmimų metu pritaikysime mūsų dėstytojų Suomijoje testuotos mokymo programos su Unity kompiuterinio žaidimo varikliu. Taip pat naudosime savivairuojančių automobilių mokymosi vairuoti programą su miesto maketu ir NVIDIA JetSon protingomis mašinytėmis.

ELEKTRONIKOS PROGRAMAVIMAs ir prietaisų kūrimas

Rinkdamiesi šį išplėstinį kursą sužinosite apie programų optimizavimo būdus, realaus laiko programavimo subtilybes, kelių užduočių atlikimo vienu metu programavimą bei daiktų interneto prietaisų kūrimą, pasitelkdami Arduino mikrovaldiklius, bei jų variklius ir jutiklius.

01.

Jei norite išbandyti tik keletą užsiėmimų, susisiekite su mumis.

02.

Nemokamų mokomųjų medžiagų galite rasti:
3D dizainas ir mikrokompiuteriai → ‘play.gaminu.eu
Elektronika→ ‘wiki.robotikosmokykla.lt

03.

Norėdami išsinuomoti pagrindinę įrangą (nešiojamąjį kompiuterį ar planšetinį kompiuterį), susisiekite su mumis.

04.

Nuotolinių užsiėmimų metu iki 10 mokinių vienam mokytojui (šiuo metu ~ 5).